Monday, September 29, 2008

cerita terkini

ari tu tanam jagung. macam dah bertunas la... tapi sebenarnya Nisa my niece yg tanam..

my mom komplen abis sawi dia kena makan ngan siput, so saya taruk dlm pasu baru n bawak ke 12A, pas tu bila org dtg tegur, waaaaaaa suburnya sawi.. ye ye.. lembu punya susu..

ari tu sy g umah Yati nk jmpa her mom. tapi mak dia dah balik kg lak.. so Yati kasi sepasu kubis sebab dia ada banyak.. lepas seminggu hajat nak beli pasu besar asyik postphone je pas tu saya tanam kan je atas tanah kat tgh flower bed.. macam hebat je ada pokok sawi.

bunga dahlia yg saya beli kat Cameron Highland bln April dulu la ni dah berbunga... banyak lak tu.. uda la yg semaikan semula... hopefully pokok ni akan merebak2 ..

saya baru berkenalan ngan jiran belakang umah.. kerja cikgu, nama pun izan.. kelakar eh...

ada org bayor utang dlm usd.. kebetulan plak skang ni musim sale. dlm bln ni je dah 3 kali sy g Sogo, tiap kali shopping sy bwk usd100.. now exchange rate ok sket rm3.4

ooo zero akan balik mesi thn ni.. yeye yeyeyey yeyyeye

baby n i decided to save some money for our bro wedding. so kitaorg wat kuih sendirik.. saya la jadik ajk buat kuihnya tu... dari smlm saya buat kuih, sambung pas subuh tadi.. rasa mcm nk pengsan dah.. as a result i m still at 12A, kalau buat kat uamh konfem x siap sbb bersembang je..

citer pasal wedding...
nanti ah citer.. zuhur pun lum lagi

tu je la kot.. to all slamat hari raya, maaf zahir batin..

1 comment:

zino said...

banyak ke kueh raya lagi...

selamat hari raya maaf zahir batin..