Saturday, December 25, 2010

Ko jangan nak sentap ye...

That's how my friend of 24yrs started her x-masuk-akal request via phone. I haven't met her since we left school. We only started keep in touch via facebook recently.

Prior to that she called me twice but I didn't pick up d phone. N she send a text message stating that she's using her daughter's number n she called again. Knowing who d caller is of course I'll be more than glad to talk.

Her: Apsal x angkat tipon tadi?
Me : laa ari tu kasi no lain.. mana nak tau.Sorry.
Her: Angkat je la... ko ni..
Me : Hahahha kalau not in d list malas nak layan la.. poyo hahahahha
Her: Ramai sangat ke org kacau?
Me : Adala sikit2 hahaha..
Her: Ni aku nak cakap ni ko jangan sentap pulak...
Me : oh ook.. (suara konpius)
Her: Si X tu single lagi. Ko nak x kat dia?
Me : Perghh.. sangat sewel ok.. pendiam giler dia tu..
Her: Taakkk dia dah lain... dah best sangat x mcm dulu.
Me : Giler la.. Dia pendek!!!
Her: Dah tinggi.. lebih dari aku tau..
Me : Ko ni... kasi org lain... malas la kita..
Her: Dia yang mintak no talipon ko aku kasi ye.
Me : Ya Allah ape ke he nyer nih?
Her: Serious, dia jumpa aku dia beria sangat nak kenal
Me : I KNEW him oredi. We were classmates yang oii
Her: Ko ni... serious la sikit..
Me : Serious jugak... Jangan.. out of d question ye.. lupa kan ye.
Her: ishh ko ni.. sampai bil
a?
Me : Hahahahha cerita lain ble x?
Her: Kenapa x online?
Me : Xder kat umah ada kem seminggu.
Her: nanti dtg KL call tau.. kita jumpa.. aku sorang je jgn risau.
Me : Yep.. ok

The only thing that lingered on my mind is SENTAP.. Taim bila plak wa penah sentap ngan lu beb?

Almost forget dis 2 weeks ago incident until i opened my fb 2nite. She uploaded pics. A few ex-classmates chilled out at her house errr dated some 2 weeks ago...

I wasnt invited... tapi saya x SENTAP pun..

p/s bila la diorang nak berhenti?

No comments: