Friday, December 31, 2010

Yang saya suka sepanjang 2010











  1. Dua Tempat Teratas
  2. *Pemabu AGM.. Tahun ni di Hotspring,Len makin cantik!!! dan 4 Seroja.. yihaa















1. Majlis Kurban Tahunan..
Macam best je bila semua Adnan Clan berkumpul dan jiran-jiran pun turut serta..







2. Zana's wedding.
Second wedding at TBS after my jiran-kongsi-dinding tie the knot last year. Yay!!
tapi ni gambar bertunang. Masa kahwin takde pun gambar sebab sebok layan tetamu (read: menyebok)





3. When mommy slept over at 12A.. pagi2 mesti dia termenung sambil tengok pokok kucai..





4. Berjoging ke pekan Slim River pagi pagi buta dan lepas bertukar ucapan selamat, Penjual Akhbar ini akan berkongsi pandangan tentang Dunia hari ini, sebulan dua kali saja ye..




5. Pakcik Guard yang sejak tahun 2002 sehingga sekarang tak pernah lupa ucap salam dan memberi nasihat dalam kehidupan. Terima kasih Pakcik... I lap u always..




6. Bercuti bersama Anisa Athirah, Amira Aishah dan Alia Syahirah. Setiap hari ada saja kejutan dari mereka bertiga. Paling mereka lintang-pukang menyimpan segala permainan apabila opah sampai, sebab dua hari sebelum itu saya menegur mereka tidak menyimpan anak-anak patung di ruang tamu sehingga saya malu hendak menjemput jiran sebelah kanan ( Dr Hani) masuk ke rumah sedangkan jiran ini jaaaaaaaaaraang berjumpa sebab selalu dia sebok bekerja.



7. Ohh saya sangat suka dengan atlit-atlit olahraga ini... tak boleh tulis panjang-panjang.. kalau ada yang tertinggal nanti mereka berkecil hati.




8. Ini Riz. nama betul saya dah lupa. Kami berjumpa sewaktu berkampung di Teluk Batik Resort selama seminggu untuk MSSPK 2009. Sejak itu dia tak pernah lupa mengirim sms untuk setiap acara dan perayaan penting. Baik betul Riz ni.. Tahun ini jumpa lagi di MSSD. Tak sempat pula nak berbual panjang dan keluar makan, jadi saya sedikit terharu bila dia kasi "hadiah" dan cakap "saya suruh orang kedai tu pilih yang paling beeeeeeesssssssstt untuk akak".
x kisahla Riz saya ayat pun, tapi akak suka jugak... lap u bro!!

9. Ni masa Zana's wedding. Since all my family members attended my cousin's wedding in Ipoh, so I called (dan sedikit memaksa) my old fren to come and stay n 12A while I helped out d bride. He came at noon and went home around 4p.m. Then my sisters came from Ipoh. Bagus diorang nih...













Gosh... yang sedih2 (kalaupun ada tapi macam xder je)
biarlah saya sorang je tau..

No comments: