Saturday, February 12, 2011

Someone somewhere is made for you

bukan saya yang cakap..
Filem ni yang cakap tau.. sejak dari pukul dua petang tadi saya tercangak depan tv3 tengok filem ni dalam slot Panggung Sabtu.

Tak tau la macam mana boleh terjebak tengok filem hindustan. Rasanya, bermula sewaktu menunggu lecturer dalam kelas LKI441 tahun 1998.

Paramjit Kaur la, tetiba je.. promote filem Hindi. Masa tu Kuch Kuch Hota Hai tengah meletup2, dia kata...Padahal sebelum tu, saya ingat Shahrukh Khan tu nama penjual karpet kat Taman Tun Sardon.

At one time, I even read Stardust monthly. For those who also think Shahrukh Khan ialah penjual karpet di Taman Tun Sardon, Stardust is an Indian Movie Magazine.

Kalau saya x membazir duit beli majalah bukan2, agaknya saya dah jadi toke karpet sekarang.



No comments: