Wednesday, March 16, 2011

25th MSSD 7-10 March 2011


Ye lah..
untuk kenangan bila dah tua.
Juara tu still juara, tapi pungutan pingat emas, kurang 3 dari tahun lepas.
Jadi layan gambar je la..
Acara relay - Shawal, Amir, Dan n Syed - menang bergaya.

Sebenarnya diorang nak amek gambo ber4, tapi saya x berhenti cakap, nak cepat.
Rizlan, Iera, Amir dan Shrul.

Ayu, dapat Emas tapi muka x puas hati sebab tak dapat buat rekod
Amir acara febret, kalahkan rakan sepasukan John (nama sebenarnya Amir jugak) tapi x ingat acara apa sebab banyak sangat acara febret dia.
Johan keseluruhan. Sekolah lain pun bagus.
Lagi gambar sepasukan. bersama Jurulatih dan guru-guru di belakang tabir. Jurugambar, Yus dan Fid x masuk dalam gambar.

Tersengih sampai telinga saya, bila ada orang cakap, KC tanya Fid ada tolong ke tidak. Typical!.
Boleh ke beli beskal kat kedai kasut?


Since test start on 7th jugak, hari-hari Fid jaga budak2 ni amik test. We follow their time. Kalau ada event diorang berenti, pas tu sambung balik. Sometimes menerap, berbaringke, suka hati depalah.. Janji x meniru dan siap.
Acara wajib - tengok result.

No comments: