Tuesday, May 17, 2011

Ole-ole dari Korea

Lama tak jumpa Ila, jiran sebelah kanan.
Selalu kami bertegur sapa waktu di belakang dapur. Melalui pintu dapur tu la.
Sejak ada kucing garang duduk blkg rumah.
Saya tak bukak pintu dapur.

Waktu-waktu lain memang jarang terjumpa.
Ada la 2 bulan lepas terserempak kat The Curve. Dan 3 minggu lepas, dia cakap nak g holiday.

Pagi ni waktu nak g pasar, Ila datang n kasi ole-ole dari Korea.

"Minggu lepas Ila kasi salam kat dapur tapi akak x jawab".
The truth saya memang x dengar. If not takkan saya lepaskan peluang nak berbual ngan jiran yang saya jumpa sebulan dua kali je ni..

Dia demam. Kesian.
Saya pula nak cepat. Jadi tak sempat saya nak tanya macam-macam.
Tak tau la bila boleh duduk-duduk dan kongsi pengalaman.
Can't wait!

Terima kasih Ila.

No comments: