Friday, June 03, 2011

Dah lama saya nak g Kazakhstan

Macam kurang boleh dipercayai kot berita ni.

Tapi saya baca juga sebab ada tulis nama orang yang selalu keluar di suratkhabar yang saya baca hari-hari, Utusan Malaysia.

Saya sungguh-sungguh berharap ini ialah edisi tiada kerjaya seorang wartawan. Sungguh tidak bersalah bila dia menulis

Though, let's let the Kazakhs and Malaysians deal with this themselves.


Senang betul nak menyebarkan maklumat sekarang. Entah betul entahkan tidak.
Senang betul nak akses maklumat. Cuma taip perkataan Kazakhs and Malaysian di enjin carian,
About 11,700,000 results (0.15 seconds) keluar. Just try it out.

Tapi kalau anda pun macam saya, teringin sangat hendak ke Kazakhstan tapi bajet bukan takat ciput saja, memang x ada langsung, elokla berkunjung ke sini. Jangan dilayan berita entahkan betul entahkan tidak itu.

Berbalik kepada frasa entah betul, entahkan tidak.
Mak saya selalu cakap, Time will tell.
tapi mak saya cakap dalam bahasa Melayu je la.


2 comments:

zino said...

airasia kan ada.... hehe

Kengkawan said...

nanti kalau WEDDIng tu betul2 jadi, kena pergi jugak kot hehehe