Thursday, August 25, 2011

Benda kalau di cari memanglah akan jumpa

Ni gambar tahun 2009. Masa budak-budak ni berumur 13 tahun. Mereka organized sendiri Explorace, sebagai satu daripada aktiviti persatuan. Budak Form One boleh organized sendiri, saya memang salute habislah... sampai sekarang x ada the kids yang boleh challenge rekod diorang. Budak bertiga ni tengah baca clue. Baju putih Shafiqah, baju kuning Faiqah dan yang tudung hitam tu saya tak nampak muka dia. Sorry yang.
Baju merah Danial, Baju biru Syaaban dan yang baju oren tu Aziz. Rasanya diaorang tengah komplen kat penganjur yang nampak tangan je tu.
Entah sapa ambil gambar, gelap pulak. Dari tepi tu Fahmi Haussan, yang tengah Aziz dan yang pegang beg tu, saya lupa plak namanya, padahal baru dua hari lepas saya jumpa. ishhh
Sangat comel kan... boleh dia berguling tepi jalan. Kisahnya diorang kena jumpa dengan Pak Guard dan jawab satu worksheet, kalau betul semua barulah boleh proceed ke stesen yang seterusnya. Tu yang berguling2 diorang buat.


Ermm... sekarang mereka sudah besar dan bijak.
Saya harap... persahabatan mereka akan kekal sampai bila-bila.
Selagi hayat di kandung badan.

No comments: