Thursday, October 06, 2011

Cerita hantu

Boleh je makan kat mana-mana pun,
tapi hari ini Arif dan saya dengan poyonya makan kat Subang Jaya.
nantila upload gambar makanan kurang garam, kurang kolestrol tu.

Bila balik hari dah Maghrib.
"Betul ke hotel XYXY tu berhantu?" Arif tanya.
"Mana nak tau..." saya cuak nak jawab.
"Tapi ko penah duduk situ dulu kan" Arif tanya lagi.
"Tu kat Kuantan, elok je" saya jawab beria.
"Konfem kot, hotel tu la tapi yang kat Fraser Hill" Arif konfiden je cerita, sebab rakan sekerja dia dulu kerja kat situ.


"Dik, kita sambung esokla.. nanti ko nak balik, lagi takut" hahaha saya penakut.

TAK SABAR nak tunggu esok petang, Arif balik kerja dan sambung cerita hantu dia.
tu je la. Sekian

No comments: