Friday, February 10, 2012

Ni rumah yang kitaorang tidur.





Tak berani nak tulis lebih2, nanti tuan rumah marah hahahhaha..
Gila best sebab ada gym... Bangun pagi kitaorang bertiga terus naik gym. gila ke tak gila..

Dapur pun cantik, sebab tu tuan rumah asyik masak je. Actually saya dah pesan kat Aisyah ngan Zudin, makan aje, jangan komplen sangat sebab Cik Len awak anak tunggal memang dia tak pandai sangat memasak, makan la sikit-sikit sebab nak jaga hati, nanti saya akan bawa makan di luar.

This was their comment when we bid gudbye.

Aisyah: Abang kata nasi goreng yang Cik Len masak tu sedap sangat.
Me: Oh awak suka ye?
Aisyah: Ayam pedas semalam tu pun Ecah suka. Sedap je Mak Andak..
Zudin: Zudin hairan, kenapa Mak Andak kata Cik Len tak pandai memasak?
Me: Entah... tak pernah pun Mak Andak tengok dia memasak sejak Mak Andak kenal dia.
Zudin: Mana Mak Andak kenal Cik Len.
Me: Classmate masa kat universiti.
Zudin: Ok je dia masak Mak Andak. Tapi Zudin paling suka alat senaman tu. Nanti kita beli nak..

ha'a saya pun suka...

No comments: