Wednesday, February 01, 2012

Platonic


Agaknya sebab saya membaca surat lama bertarikh 1994 tu kot.
Tak ada apa yang pelik.

Pelik sikit kot bila setiap kali November bila saya telefon kawan saya tu, after he thanked me this was our usual conversation.

Me : Kita first x wishing u happy birthday?
En November: x la... X, Y dan Z dah call dah dulu...
Me: Alaaaa.... diorang ok x? cakap apa?
En November: ok... ntah ada ker diorang tanya ko dah wish ke belum. Pelik aku...
Me: Heh apa kena mengenanya pun.. bis tu ko cakap apa?
En November : laaa aku cakap la belum.
Me: Ler..... len kali cakap je kita yg first wish... hahahha

Pelik kot.
Or maybe platonic never exist in their vocab.
Guess that's why I never dared to call him again after he got married..
Guess platonic never exist in my close friend's world too.

That's y u didn't call me again kan, dear cute friend? ( i re-read ur letter too, especially d one with 9 pinky pages 10 yrs ago)
pls... whatever ur assumption abt me n anuar zain (bukan nama sebenar) wic happened in 2008 is baseless. see... it's 2012 n we r still fast frens. i tot u know me more that dat.
sudahhhhhhhhhhhhhlaaaaaaa kata kawan baik sampai mati...




No comments: