Friday, March 09, 2012

Endometriosis n her

Honestly I m afraid of her.
Seems like she's moody 24/7. Haha

Tapi smlm, lepas Fid, kawan baik saya cakap, saya memberanikan diri untuk bersemuka ngan dia dan cakap,
"bila akak free, jom kita g klinik".

As expected, she never care to hide her annoying side (haha) and dia ceramahkan saya dulu.
Pas tu saya ceramahkan dia balik with knowledge I gained from here.

Padahal dia pun boleh baca sendiri.
Cuma-cuma kadang-kadang, entah...

Puan-puan.
Adalah sangat tidak logik jika terpaksa menukar tuala wanita lebih daripada 8 kali sehari.
Mesti ada sesuatu yang tidak kena, dan kalau orang cakap tu janganla menjawab hehehhehehehehhe..

"apa-apa hal talipon tau" saya cakap ngan muka agak takut2.
"dulu ko kata nak kasi tapi sampai sudah ko x kasi pun" dia smash saya balik.
ok... saya cuma kasi talipon pada kawan rapat saja.

but I wrote my number on the whiteboard.
penuh teka teki rasanya...


No comments: