Saturday, March 24, 2012

On a cloud nine

Not even orang hempas fail pun can dampen my spirit..
On 2nd tot, kenapa dia nak hempas fail dan merengus macam tu..
Grumpy old man (saya merengus dalam hati pulak)

Actually on Monday, someone who sat next to me asked, "ok x kot saya beli galaxy tab?"
Giler... mestilah saya cakap ok. Sebab dah berzaman2 saya nak beli, tapi.....
Tapi ye lah kan.... unless duit tu boleh ditanam macam pokok kucai... boleh la kan..
Dia pun memberi justifikasi betapa perlunya pembelian tu...
It kinda of reminds me my good old days, bila my closest friends nak beli apa2, I kind of carry calculator around n start mengira itu dan ini.
Padahal masa sekolah, I failed Mathematics miserably, of course they didn't know.

"I was thinking nak tukar kereta too." dia sambung.
"Heh" saya toleh dan tunjuk berminat, yang amat sangat.
"Kitaorang dah survey, kedai yang bagi banyak gifts n paling ok la dengan harga yang sama, tapi i prefer kete ____, tapi...macam x der best sangat dia punya free accessories ".

Dalam keadaan normal saya akan tanya apa keperluan dia nak tukar kereta.
Kereta dia tu macam baru je 2,3 tahun rasanya. Anak dia pun baru seorang, bercakap pun belum boleh lagi. Tapi when it comes to money matters, saya rasa kawan saya ni sangat excellent.
jadi saya percaya je... Later I learnt, loan interest pun dah rendah, patutla..

Ari ni dia cakap nk g survey lagi. I like!

ye la..
Kawan ada macam2 kan...
Tapi yang hempas fail tu, saya x berkenan betul la...

No comments: