Thursday, March 22, 2012

What did you say again?

Guess i need to brush up my skills n level of kesabaran.
Which sometimes almost non existent,
especially bila dapat request yang merepek2.

"saya nak pergi ___, takut nanti jam pulak, boleh tak print lain dan suruh orang lain verified"
It was 2.30p.m.
From my place to ___ took 2 hours, kalau dia balik rumah dulu, tambah lagi 1 hour so, by right dia akan sampai pukul 5 -6p.m. Tu bukan peak hours ke?
Kalau speed sangat2, boleh sampai dalam 1 hour kot.. agaknya lah..
Rasanya ye.
Baru cuti sekolah hari tu, (last Wednesday to be exact and on my way home i even stuck in the "going home rush" which takder la apa sangat bagi saya) saya lalu kat tpt yg dia nak pergi tu dengan anak2 sedara, tolongla jangan macam2 sangat.

Lagipun bukannya banyak sangat nak reprinted, 32pages je..
Apalah sangat..

"Abis tu nak print lain ke?" si tukang print tanya.
Hahahahah... sungguh mulia hati kawan saya ni.

printed is one thing.
giving to 32 kids suruh their 32 parents sign is another,
mengumpulkan all d 32 sheets semula, making sure it reached us on time on a short notice is
definitely uphill battle.

While I might understand kalau ada misleading clause, typo errors, spelling mistakes, punctuation errors pun saya layan jugak, tapi this kind of excuse, really makes my fretful fussiness (whatever it means la kan) gone overboard.

Sekian.

No comments: