Sunday, April 29, 2012

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur

Tetiba Yong a.k.a Yati beria2 ajak g Book Fair, normally I go there either ngan Baby r anak2 sedara.
Yong sangat happening!

Kalau dah jauh2 datang x beli barang sebijik dua buku David Baldacci, nanti saya kecik hati.
I bought 4 books. 

Ni dari Penerbit ITBM. Faisal Tehrani is one of my fav authors. Buku 1515 ni versi English, versi BM saya dah beli berjuta2 tahun yang lalu rasanya. 100 Malay Proverbs saya nak buat Ulasan, kalau menang dapat iPhone 4S, Beli buku minda tertawan sbb we bumped into the author. Dia sangat bestest!

Hahhahahaha tiba-tiba teringatkan my nephews Naufal, Danish dan An Mi. I hope they'll like these books.

Tak fahamkan? Apsal kalau g mana2 mesti beli buku resepi?
Kalau saya masak satu hari satu resipi dari setiap buku yang ada kat 12A tu, sepuluh tahun belum tentu habis memasak lagi.
Padahal hari2 saya masak kot x sup, ikan kembung kukus jugak sudahnya..
At least saya ada cita2 nak memasak (ayat coverline)
Btw.. buku Seni Dawai tu untuk Angah saya yang sangat gemar dengan hasil kerjatangan..


Well..
I might go again, kalau ada request dari anak2 sedara..

No comments: