Monday, May 07, 2012

Airbag


Look  at d pic, 
Look how cheeky Halmi was(in green T'shirt)
This was my reaction when talked to him.
Penuh dengan emosi dan seriousness.
At that time, he told her then girlfriend (skrg dah berkahwin pun) he was scared of me. 

The thing is he has a penchant for pulling our leg dengan muka tak bersalahnya. 
"Ko tipu akak eh? ko berdosa" in the end saya akan cakap macam tu, n he will go "hehehhe"

This morning he asked about something ngan muka serious.
"Kalau beg udara kita panggil apa?" dia tanya
"airbag" saya jawab pendek
"translate jadi car airbag?" dia tanya, obviously he's doing something coz he is teaching chemistry.
"airbag only, understood. Adding car is redundant". saya jawab semula. "Just like kalau bas udara kita cakap airbus je". Saya tambah, maintaining my poker face.

Dia pandang saya, muka serius dan terus pergi. Cess!!..
"Eh cikgu, airbus bukan kapal terbang ke?" sesorang yang lain, yang berdiri ditepi kami bertanya, sambil buat konpius.
"Ha'a. Kita sengaja je nak tipu Halmi, tapi dia x terpedaya pun. Cess" saya jawab dan ketawa.

Tu je cerita hari ni. Sekian.





No comments: