Tuesday, May 29, 2012

Finally I am a TEACHER!

Selama hari ni?
Selalu pun saya merungut sebab bila the kids nak buat apa2 aktiviti mesti saya yang kena buat sekali.
Nak buat jamuan, saya jadi tukang hidang.
Nak jual bunga, saya jadi drebar g Cameron Highlands beli bunga.
Nak buat aktiviti persatuan, saya yang kena drafkan paperwork dulu.
Nak buat pertandingan, saya jugak yang kena beli hadiah..


Last Friday, I was having brekki with Fid when Fiza n Lyn approached.

Lyn: Ce, boleh x kita pinjam pinggan kat orang kantin ni?
Me: Kenapa?
Fiza: hari ni Ustaz Arif last day, kitaorang nak buat jamuan.
Me: Makan apa.
Lyn: Kitaorang bawak mee goreng dgn kek.
Me: Air?
Lyn: Susah nak bawak, semua kena bawak air sendiri je..
Me: Lerr.. apsal x cakap, ble la I bawak apa2..
Girls: x perla.. susahkan teacher je..hehhehehe

Comelkan.
Sangat-sangat bersyukur rasanya..



No comments: