Thursday, May 24, 2012

Hard to say I m sorry part 1

Tu tajuk lagu.
Ermm... saya teringat satu hari, saya beria-ia menalipon Jie dan cakap itu-ini.
Dia layankan je, walaupun beberapa hari sebelum tu saya telah bercakap (complaining) sesuatu yang tidak sepatutnya dan seseorang yang saya dah lupakan namanya cakap "u were rude!".

I was. Ok.

After sometime lepas cakap pasal birdie, eagle n Thongchai
(yes.. pasal golfing padahal haram sepatah saya tak reti pun) I asked this stupid question.

Me: Jie, nampak sangat x norizan adnan sedang mengambil hati fauzi ishak?
Jie: Very obvious. hahahha crystal clear.
Me: Oook. I m so sorry for what I said before.
Jie: Laaa nothing la..
Me: Orang tu kata I was rude.
Jie: What? No u r not. We r friends kan.. Ni sebab orang suruh la baru mintak maaf ni?
Me: Lebih kurangla. But I really meant what I said.. hahahhaahha.

It was years ago.
When I was much younger.
And stupider:(




No comments: