Saturday, June 09, 2012

di manakah kunci itu?

ntah..
we were bz preparing pizza to bring back to no18.
then the girls packed their bags while i was sapu sampah, cuci pinggan, simpan tilam bantal bla bla.
at the same time d girls simpan all d bags in the car.

tau tau by the time nak gerak, kunci pun dah xder.
wahhhhh cari sampai jumpa. saya mmg hangin giler..
hari dah maghrib, ayah diorang dah tunggu kat no 18.

called baby n asked for spare keys.
hopefully dia smpai awal sket..
as usual, saya rasa sgt nak nangis

dan dan teringat..
banyak tahun dulu sewaktu saya masih lagi g pasar sungkai naik PDY,
satu hari saya tumpangkan sorang makcik..
gila hangin dia masa tu...
"tu lah.. makcik ni nk cpt, sekali anak makcik hilangkan kunci motor plak pagi ni"
hahaha saya ketawa...
barulah skrg saya tau perasaan makcik tu


No comments: