Saturday, June 16, 2012

this is really not good....

"weh apsal x ckp nk g interview?" tu saya tanya direct je. xder bunga2 pun.. malas..
org pompuan mmg gitu eh, org x nak cakap sebok nk ambik tau, i guess tu la kot yg berlegar2 dalam fikiran En eX, yg kbtlan ada kat situ.  laaa x kan nk teka2plak. malas la saya.
of course la dia jawab panjang lebar.
oklaaa one thing i m sure, he never change heee.

"sangat manja dia tu, boleh ke?" macam Man dua ari lps, saya pun mmg mulut tempayan gak.
so, I related dis piece of news matter of factly to En A,because they r close fren.
I mean if one's x  nk g mana2 without one another pas tu saya lak kena replaced tu bukan close ke namanya.
x paham btul saya (again ni pndgan pompuan)  if u keep an open secret dari close friend.

"a 'a mmg manja ".. Encik di depan saya jawab. mata saya mmg otomatik sepet tu rasa nk terkeluar dari soket.
"hehe... samala" saya jawab sambil tuding jari pd dirinya..n we both ketawa2.
benda2 x masuk dalam sasaran kerja tahunan mmg x masuk dlm agenda perbualan. Ayat habis di situ. Tidak bersambung.

x manja ke kalau bdk jatuh sakit dlm bilik drjh dia,then hntr wakil suruh panggil saya.
I mean.. we have teacher in charge weekly.
kenapa dia suh awk? few asked when i was coming back fr d clinic.
oooo sbb kita pgrus pasukan. ble saya jwb mcm tu. soklan diorang ada smbungannya tp saya buat muka bizi je. Kalau dilayan, cerita sedepa jadi sekilometer.

"kenapa suh cikgu tu pggil kita plak?" again saya x suka teka2 baikla sy tanya.
"aku call tp hang x angkat".. tu jwapnnya... lari topik, tp biar jer la..
honestly, i really x kisah, kalau kwn2 yg saya suka call tgh2 mlm mintak tlg pun sy akan dtg.
i mean, thats what frens r for kan.

well...
x manja ke gitu?
it dawned to me that we r became too much dependable to one another.
since last yr, saya rasa mcm ada sesuatu yg x kena pd diri saya sendiri
when ms sedih2 xder beg COACh pun saya ckp ngan diorang..
at that point mmg saya sebak sgt, i mean, smer kwn saya  ada, saya sorang je x mampu beli lagi.

henbeg aje kan.? encik sz tanya
tapi henbeg coach.... saya stressed sket kat brand tu..
alaaaa beli mahal pun buat apa, bkn org tau rege... encik y ckp..
heh... saya lagi sedih..
nnti mlm karang aku bwk ko kat tpt xx melambak. mcm original ko tau.. murah je.
encik rz ckp.
we were buat kerja di luar for few days, jd diorang je kwn saya ms tu.

there n then i know.
i shud find a way out. bcoz i m too dependable to them..
Ape ke he nyer sedih xder henbeg COACh pun ckp ngan diorang..
konfem x faham..
yep... dis is really not good...

p/s i didnt buy fake coach
pp/s i didnt buy the coach yet
ppp/s manja is literal trans with from d word pampered wic carry dif connotation  in english.
pppp/s gambar mmg tidak kena mengena

2 comments:

zino said...

salam hujung minggu...

Kengkawan said...

sama ye pak ngah:-)