Tuesday, September 18, 2012

dah lama x kena observe...

pernah x masa sekolah-sekolah dulu, cikgu pesan nanti bila ada orangdatang mbelajammmmmmm
r dalam kelas, jawab elok-elok. pelawat tu akan duduk kat meja belakang, n start tul macam- macam, dan at the of the lesson, dia pulak tanya soalan pada murid2 n cikgu kita tu buat muka nervous..

itulah namanya observation.

dalam keadaan waras xder sapa pun suka kena observe, stress tuu..l
but then a fren of mine, called around 9p.m. while i was chattering happily with pak jut, wan n cu na. x semena-mena saya cakap OK, bila kawan saya tanya boleh x pelawat observe
 kelas saya d next day..

dan saya menyesal sepanjang malam...

xkan nak mungkir janji plak, so dis morning, i get help from tie n yan A.ka Lutfi, seriously saya x paham kenapa org panggil dia yan, to save few video clips, coz saya tried tp x boleh.

No comments: