Thursday, September 27, 2012

housemate dari tehran..

saya tulis bahasa pasar supaya kot kot housemate saya ni guna gugel translet dia xkan paham...


seriously giler neves saya dibuatnya...
masa saya ckp yes tu dlm kepala saya tu juz terbayang anak sedara ada nam belas n anak murid ada ribu ribu orang, wat if depa g blajar obersea nanti n xder tpt tinggal..
(okkk... hari2 mak andak doa awk sumer stadi kat obersea tau)


I learnt her name is Pouya, doing her PHd research inpublic health.
when i fetched her in slim juz now, a few schoolkids ehhh apsal terspiking plak..


bebudak ni terjerit panggil dia..
wic give d impressions dia ni baik la gamaknya...

ni la housemate pertama coz sayA mmg x berminat nk ada housemate..

tapi kalau anuar zain...
kecik tapak tangan, nyiru saya tadahkan..
ok... sgt merepek..

guessed shud b ready for dinner. she mentioned she dont mind local food.
might take her to pasar malam jap lagi..

on second tot,
rasanya anuar zain nak x housemate?





sekian

1 comment:

cHeRyNa PiReS said...

deng...sekarang baru baca posting ini.

dia sangat sweet...dr rupanya. harapnya awak pon blaja makanan tehran ye darling:)