Sunday, September 30, 2012

meranti cafe at hotspring.

I do not know about others,
tapi kalau nak entertain guest, misti saya bawak diorang kat sini.
most of d time misti diorang teruja tgk lush greenery, d exotic flowers, the sight of plants on the wall of the resort n of course the food is simply authentic.

Sangat tak malu la nak jamu kawan kawan dari luar.
n the staff r friendly too.

ye la kan dah dari obersea xkan dok sebok nak minum latte segala, tu kat negara diorang pun ada.
so the staff suggested ais kacang n watermelon juice.
kat mana pun boleh dpt ais kacang, tp kat sini upmarket sket.
n d taste is much better I think.

If we r not too full I might recommend their fried rice.
sangat sangat awesome, I tell u..

I m not promoting d cafe, just sharing something that I know.
sebab sblm ni punya la sgt bermasalah saya nak entertain orang.
ye la jauh2 depa dtg...


ok...
gambar nantila..


sekian

1 comment:

cHeRyNa PiReS said...

Pernah baca pasal tpt nieh tapi tak pernah pergi. Alamak. Mcm ketinggalan rasanya. Best tak? Mestilah best kan.

Cer cite pls...