Saturday, July 20, 2013

its not funny dik..

Hari hari keluar muka awak berdua kat paper, menyampah jugak..
finally dah masuk lokap, gud for u..

nak buat lawak or buat lagu ke mender ke jangan sampai menyakitkan hati orang.
lepas tu bila buat filem, orang x mau tolong promote,
tak hingin pun nak tengok,
tau pulak marah...

dah hidup satu negara, jagalah sensitiviti agama dan bangsa lain.
nak glamer pun agak2la dik..

honestly, nak tulis nama awak berdua pun akak x mo..
wat u did was horrible .
i dont think both of u will repent.

But I always believe Allah is great.
Tunggu sajala balasan dari Nya.

No comments: