Thursday, September 19, 2013

DAH DAPAT!!!!!!

tu ayat cikgu afzam sambil menayangkan surat tawaran melanjutkan pelajaran yg dia baru terima.

dengan tidak bersalahnya saya pun menjerit sekali.
sebab kecil, i know how much he wish for it dan sebab besar few weeks ago, kitaorang check online (saya yang paksa, dia mmg x mau check masa tu sebab dah nak balik sangat) n jawapannya - nama ada tiada dalam data.

boleh x bayangkan betapa sangat bermaknanya berita itu kepada saya jugak..
kan?

saya nak amik gambar tapi at that time i was running against time. 
 becoz atas sebab2 yang merepek saya dah terkasi info yg x berapa pasti kpd d other friend, jd kenala  do something sebelum kena pangkah.

on second thot, 
saya akan cuba (sehabis baik) untuk mengambil gambo cikgu afzam besok.
dah namanya blog untuk kenangan di hari tua kan...
dan saya cuba mengheret kengkawannya sama.


harap2 berjaya:)
my only concern, if he will b busy, so makin kurangla kawan nak bercerita (diorang yang cerita, saya dengar je) since Man pun baru meninggal dunia. 




ok abaikan.

sekian. 

No comments: