Monday, September 16, 2013

meneka hatimu

perghhh tajuk sangat x ble blah..

it juz that ri tu ada orang tanya tice rasa sebenarnya dia suka saya ke x?
motif dia nak tanya kat tice dia yg boifren pun xder ni?

seperti dia kecik2 dulu saya ketawa jugak n tanya what makes she ask?

jadi ini citer dialah..
she knows dis guy, her colleague. he was a bit reserved but with her he is more open. they could talk hours n despite what ppl say about him, he always have time for her.

woww.. it sounds very NICE nampak sgt vocab teruk, nice je adjective saya kasi.

lelaki itu juga mengejutkan dia bila dia merajuk dia akan pujuk..

woowww... very NICe takat itu je pujian saya..

saya x tau pun apa rasanya dilayan lain daripada orang lain. kat malaysia kan ada 28juta. mana saya nak tau how ppl treat others behind my back. tu sgt macam citer hindustan, bila jumpa wanita idaman, otomatik hero berubah.
in term of pujuk memujuk, bila saya sedikit sentap ngan kawan2, tetiba dia jadi extra nice. tu kira pujuk ke?
kenkadang bila saya cakap lebih sikit, i could see muka diaorang berubah. jadi gigih lepas tu saya be extra nice to them. adakah itu bermaksud saya juga ada hati pada mereka?

jap... tapi ini bukan cerita saya..
so saya dengar lagi...
afterall saya pasti dia dah tau pun jawapannya.
she juz needs someone to listen.

but d only advice yang saya berani cakap hanyalah..
listen to your heart:)



sekian

No comments: