Friday, September 06, 2013

Sebulan yang lalu

Saya selalu tulis betapa tidak bersalahnya saya suka menyempit kalau Man bercerita. Cerita pasal sejarah duit syiling pun saya boleh ternganga2 mendengarnya. Cerita Man penuh fakta. Takder konar-konar punya.

Gambar ini diambil pada 2 Ogos 2013. 
Saya tersilap setting kamera tu dan idakla ada masa nak membetulkannya semula. 
Pada waktu itu, hari Jumaat, hari terakhir bekerja sebelum bercuti 2 minggu untuk cuti Hari Raya Aidilfitri.

Man duduk di hujung sambil memegang beg. 
Ini geng-geng Man berbual waktu kerja kalau ada masa free.  
Diorang kalau start  bukak thread  memang sangat melucukan ...
 tu yang saya gigih duduk menyempit tu..


By the way...
Gigih saya paksa diorang bergambo
Kengkononnya  masa tu saya dalam perancangan nak pergi jaaauhhhhhh...

It juz that,
semalam pagi Man diserang stroke.

Sehingga ke saat ini Man belum sedar lagi..
Bangun la Man....
Janganlah pergi mana2 Man..
kita rindu sangat nak dengar ko cerita...
sangat-sangat:(


No comments: