Saturday, September 14, 2013

untuk kayla

nik n family stopped by.
they bought pressure cooker, n gigih abang dos mengecheck..

aisha pun sibuk mengcheck jugek.
dia masuk bilik tetamu n jumpa hair band.

"tengok ni mak andak" dia mengadu

kekdahnya masa izlan n zudin datang sewaktu cuti raya diorang g main kat taman.
pas tu jumpa hair band tu.. gigih izlan bawak balik.
dia cakap nak kasi kayla.
heh?
panjang saya ceramah...  bab halal haram, tetiba je jadi ustazah...
ingat nk pulangkan d next day, tapi lupa...


so tadi abang dos stopped kat taman n aisha letakkan semula hairband tu..
harap2 tuanpunya sebenar akan jumpala semula..
harap2 anak2 saudara saya xkan ambil barang orang lagi, walaupun terjumpa kat tengah jalan...

masa kecik2 kalau ambik barang orang mak saya akan paksa pulangkan semula plus separuh hari kena ceramah... kenkadang seminggu pun belum tentu habis ulangan ceramah tu...


i wont make it easier to my anak2 sedara either...


sekian

No comments: