Sunday, October 20, 2013

Isn't it Sunday?

1.  Malam tadi sangat banyak kelkatu. Sebelum tidur  d floor had been swept. Unfortunately this morning, there were aplenty. Tu statement. Soklan - korang tau x nama saintifik kelkatu? Dah gugel, tapi ada ke dia kata termite..

2. Hari Khamis, sebab Suraiya minta tolong dengan baik, walaupun short notice  saya tetap setuju hantar Anis ke kem Ikon Pemimpin. Dalam perjalanan, kereta saya dilanggar dari belakang. Kalau saya  tweet pada KSU, KPM, KPP, Ketua Sektor waima Ketua Kelas sekalipun, nanti diorang cakap..

"jadi cikgu kenalah berkorban untuk negara, bangsa dan agama".

3. Saya tak tweet cerita di no. 2 sebab xder akaun twitter pun.  Lagipun enjin keter kat depan. Asal boleh gerak sudahla.

4. Hari ni kena ambil Anis semula. Tapi Acho dah hantar keter ke workshop. The good thing he agreed to drive.

5. Acho diaaammm je sepanjang perjalanan. Anis, macam budak seusianya memang eksaited dan ticenya pun memang suka melayan..

6. Normally, saya drop d kids  in front of d school n their parents will fetch them. Atas sebab yang sangat peribadi, saya x sampai hati nak buat macam tu pada Anis. We stopped at her house.

7. "oo.. anak Abang Halim ye?" Acho bercakap buat pertama kalinya.  ooo rupanya dia AJK parti kaler hijau. 
Adakah semua orang mengenali siapa ahli parti mana kat kampung saya ni?

8. Balik rumah, saya dan mak minum petang berdua. Sambil bercerita hal yang takder kena mengena dengan parti. 

Life is not juz about red, blue or green..

nite:

No comments: