Wednesday, October 23, 2013

Karnival Sukan

Tarikh sebenarnya dua minggu yang lalu, tapi hujan gerimis, jadi ditunda ke hari ini.
Pagi tadi hujan lebat, bersambung dengan gerimis tak sudah.
Gigih kitaorang berdoa supaya hujan turun.
Kak Siti yang sejak azali bertudung labuh itupun tegar menyanyi, tak pernah-pernah, mengharap hujan turun.

Menjelang zohor hari panas terik, bersukanlah semua orang nampaknya...

Yang sebenarnya, semua orang pun gembira. Bersungguh2 bebudak ni nak menang.
It was hillarious seeing them on d field.

Menang kalah lain cerita,  janji LAWAN.
Tengok gambar pemenang je la...
Saya cuma ada gambar acara netball n handball. Badminton buat kat Dewan Semai Bakti, jauhh... Futsal, Takraw n indoor hockey r just for boys, so saya x masuk campur.
Track n Field, dah ketua dia siapkan semua.,. wahhh senangnya

I like!

No comments: