Friday, October 11, 2013

of Abe





Early this week lama my friend tak datang.
Diorang cakap anaknya, Abe sakit teruk.
Takkanlah terus2 sakit teruk? Masa bila start x oknyer pun?


Nampak sangat nilai kemanusiaan dalam diri norizan adnan sangat kurang.
xder pun saya ambik tau selama ni.
When she came on Thursday, tak sempat saya nak sembang panjang-panjang.
Entah apa yang saya sebokkan, saya pun x paham.

Ingat dulu, masa abe kecik2, bila dia x sihat dia tanya kat Umi dia
"Abe ni tak sihat.. kenapa kawan Umi Cik Oya ngan Cik Izan tak datang tengok abang?"

Dia tanya lagi ke sekarang ni?
Dia ingat lagi ke Cik Izan dia?
Rasa macam dah setahun kot saya tak jumpa Abe.
Harap-harap Abe cepat sihat.
Tak berani nak janji nanti kita jalan-jalan macam masa dia kecik dulu..
Kelantan tu jauh sangat la Abe..
Kot tak hari-hari Cik Izan datang..

By the way, itu gambar lama tahun 2008..


Cepat sembuh Abe..

No comments: