Thursday, October 03, 2013

Of apple n choc


Well.
Photo: something sweetz!

Well..
As promised, d said 6 pasang kain cotton tu sampai on Wednesday. Fid yang ambikkan kat pejabat pos
Jadi Fid dan saya menambah Apple Cotton Couture dalam senarai kedai online yang sangat dipercayai.
In term of quality, memang betul2 menepati citarasa saya yang nak kain cotton yang betul2 bukan cap ayam tapi harga nak murah pulak.. hehehe..  Oleh kerana Fid, when it comes to money memang sangat-sangat boleh diharap, bila dia cakap worth it, memang worth it la..Since I m quite fussy when it comes to service, I must say Apple Cotton Couture sangat tip top.
Saya x pandai nak kasi ayat berbunga2, make short, sangat puas hati (even though few of my male colleagues cakap macam kain cadar.. hellehhhhh)

Atas box atas Ferero Rocher. Wahhhh!!!

Me: Kenapa ada coklat Fid?
Fid: Oooo tu saya yang kasi..
Me: Oooo?
Fid: Sebab saya rasa akak sangat sad...

Saya buat muka xder perasaan..
Kang kalau saya menangis karang, mau kot dapat sekotak cekelat:)

Pernah x saya cakap,
coklat yang palingg sedap ialah coklat free?

that was not true..
Coklat yang paling sedap ialah bila dimakan sorang2 knowing that pemberi tu wanted us to be happy and every time kita gigit cekelat tu dalam hati kita wished semoga hidup kita (dan pemberi coklat tu juga) akan sentiasa manisssss sampai ke akhir hayat.

Sekian

No comments: