Tuesday, October 01, 2013

of bittersweet

1. I was waiting for 6 pasang kain which I ordered online. Saya rasa website ni ok coz  Fid pernah order sebelum ni. d owner cakap dia pos Hahad, by right sampai ari ni tapi.... hanya kertas sekeping kasi tau bungkusan koyak n sila ambik di pejabat pos. cetttt...


2. I went home dengan harapan dapat kirim ngan Arif coz d post office is 32km away. Tapi dimy mom cerita kejap. Kasi kucing makan coz gigih dia menggelidah tong sampah.. haishhh
a dah g  kerja. Saya terus cuci pinggan n

3. I brought homemade jelly for d kids. Told them saya akan keluar ke staffroom n if they found it horrible, feel free to throw it dalam dustbin.
"sedap je" Anas said sweetly.
"xlah.." replied another.. n they REALLY finished all d jelly. Saya xder keperluan nak keluar ke staffroom:)

4) Kena pulangkan few items yang uda pesan. Accidently I found buku kesihatan. Saya belek buku tu, skimmed d pages. I vividly remembered how happy I was once. At that time Uda kasi mesej. Dia dah smpai ke Mekah, roomates are good but still x g masjidilharam lagi for tawaf qudum.
If u r in my shoes, I m sure korang pun buat perkara yg sama..

Menangis sorang2 dalam toilet.


sekian.

No comments: