Thursday, April 10, 2014

Buah hati Dia.

Pukul doblas nampak miscalled. Plural.
Wahhh... ari tu.... ( ungkitan tidak berguna lebih bagus dijumudkan).

"Awak boleh tolong saya?", ayat rekaan, yang betul kurang melankolik.
Mestilah boleh. Kasih sayang tanpa syarat, katanya.
(Terjemahan tidak sejadi).

Sekejap, kenapa tak suruh orang yang sepatutnya?
Oh? Baiklah jawapan meyakinkan, saya sedia berkhidmat.

" Tolong, buatkan item 4 sekali".. permintaan bersambung. Kurang wajar di telinga saya.

" Kenapa? Kenapa? Kenapa? " saya tanya, kawan tu jawab, saya tanya lagi, dia jawab saya bangkang.
Eh?

"Janganlah macam tu", kawan tu errr nesihat.
Ok. Saya tinggal henfon atas meja.
"Tengok2kan" saya pesan pada kawan with grey hair.

I did as asked, without item 4.
That is too much.
Wayyyy too much.

As, materials changed hand, might be d curiosity grew.
Memang dia ni pelekkk . Capital P.
Busuk hati, itu pun nak berkira.
Dahla huduhh, perangai pun burukksss..
Berdendam x sudah...
Emo! Kerek.
Melawan gred A+++++.

Perlukah saya justify my action?
Mungkin,
Tidak.

Friends bring d best in one another, if u never give me ur best, then u r somebody's besties. Not mine.

Cuba lagi.

No comments: