Thursday, May 22, 2014

ku sangka hujan ... 2

I called Acho, telling n asking him to do something.
He said he will, tapi masa saya balik pukul 2.45 p.m. well..
It seems that  we have to opt for plan B.

Plan B is Ariff.
Today is his off day. Dia setuju tapi banyak beno songehnya..
It was already 15 mins pass 3.

"Tak nak tolong sudah.. "saya cakap sambil ambil tupperware putih isi, ikan masin sambal mangga dan satu lagi tupperware pink kecil penuh berisi lala.
Beras kat 12A dah habis sejak Isnin, saya makan satu jenis beras je n kat Slim River mahal sikit, jadi sengaja saya tapau masakan mak saya.

Oh .. saya puasa sejak Isnin.
Sebab tu saya tak berapa larat dan kena minta tolong diorang.

Letih saya nak memotivasi supaya sabar dan ingat kebaikan adik2 saya...
Tapi saya sentap sangat, terus d brain cell did not connecting gituuu...

Memercik peluh saya berjalan tengah panas kat pekan Slim River.
Saya rasa nak buka puasa je...
Saya rasa nak nangis je...
Saya rasa macam....
Macam-macam..

Lepas siapkan urusan, saya terus balik ke 12A.
Then, I saw 2 miscalls from Acho.
One miscall from Ariff.

I called Acho.
Dia nak beritahu dia ada kat Slim River n he saw me.
He came with a friend to do something yang saya minta.

Whoshhhh..

"Will u come over?" I asked.
" Tak bolehla.. dengan XXX ni." Dia cakap, n we promised nak selesaikan sebahagian lagi esok. Together.

I locked d door. Switched on d fan, lie down on a green bed hugged Candy,
................

I hate myself sebab sentap tak memasal tadi..
Of course my brothers will always there for me.


#nangess#



No comments: