Thursday, July 31, 2014

#1: kad raya

Korang suka tak dapat kad raya?
Saya suka sangat, especially bila dihantar by post gitu...

"Tapi selalunya kita yang mintak diorang kirim kad raya", I told a friend. I know..
Pathetic!

Tapi kalau nak harap memang ada orang bangun pagi dan terus ke kedai cari kad raya dan terus pos kepada norizan adnan dengan kerelaan hatinya sendiri, memang tak pernah terjadi.

Saya sedih, "kasila kita kad raya", dengan tidak malunya saya cakap kat kawan tu. Selalunya kot  cakap cenggitu misti kawan2 saya ajak tukar2 kad, which is fine with me.

Instead, this particular person shook his head n simply said, he NEVER send Raya Card.

Me: masa sekolah dulu xkan x kasi?
Him: xder..
Me: masa korang bercinta?
Him: mana ada la..

Sebenarnya panjang lagi soalan saya. Nanti dia pangkah pulak kot semua details saya tulis. Dia cakap dia memang tak pernah kasi kad raya pada siapa2.
Oookk...

Mungkin muka saya nampak cam keciwa tahap gaban kot, he did send me a cute e-card. 
Normally I'll make sure to reply d  raya cards n messages promptly, but I did not reply his.

I wonder...
Sebenarnya haram ke bagi kad raya kat bukan muhrim.
Just raya wishes je kot... 
Sebelum ni saya relaxed je bagi kad raya kat Ija a.k.a Khairul Rijal (tapi sekali je pun).
Entah... tetiba...
Terus saya x berani nak balas...

 Anyway..
Tahun ni saya dapat satu kad raya.
Yeayyyyy



No comments: