Thursday, July 17, 2014

Aku dah tua aihhh..

That was the other friend's sarcasm.
Was it?

Masa tu saya sentaplah jugak..
I wrote it somewhere in this blog not so long time ago.
Heh?

Today he sent (on my request) 3 funny video clips. Not bad for someone yang dengan sarkastiknya dulu cakap, "aku dah tua aihhh, xder nak bertablet tablet aihh".

That was not all.
Today he said he wanted to paste Japanese song.
Dia suruh saya gugel.

Saya suruh dia nyanyi, tak nak pulak..
Mr Azhar ketawakan sebab sekarang zaman K-Pop mana ada orang layan lagu Jepun.

Laaa... zaman saya remaja memanglah kami layan muzik dari Jepun. Siap ada cerita Rin Hanekoma, Tenko dan Oshin lagi. Gigih juga saya bertunggu tangga depan tv.

Heh?
Gigih pulak saya beking The Other Friend. Mesti dia cuak takut ada udang di sebalik batu nesan. 

"Cakapla tajuk lagu ke nama penyanyi ke apa", saya tanya The Other Friend sebelum dia berjajat dengan Mr Azhar lagi.

"Mayumi" , dia jawab pendek. Saya ingat dia reka. Rupanya memang ada lagu.

Hmm..
Patutla... tahun 1983 lagu tu.
Saya belum lahir pun lagi masa tu (hehe)

Patutla dia cakap dia dah tua,

Sekian

No comments: