Tuesday, July 22, 2014

something closer to home.

Sebagai manusia biasa yang suka menyebok memanglah saya berharap dapat duduk depan tv sepanjang hari. Saya pun geram dengan insiden mh17 dan nak sangat tengok muka Russians yang mana satu yang dajal sangat tu.

Tapi saya perempuan miskin. I have to work for a living.
Not that I m complaining.

Lepas Melaka trip hati tu memang sepatutnya saya tunaikan janji pada d kids.
Sejak heboh orang kata bebudak form 3 will have to sit for PT3, I promised them,
"Keluarlah apa soalan pun, saya akan pastikan awak bersedia. Saya akan tolong awak, awak jangan risau".

Perghhhh
Masa berjanji memanglah kalah Menteri Besar Selangor yang baru (jadi ke?)

Taim nak tunaikan janji tu macam2 la obstacles n hurdles.
It just that I m so tired of .... you know...

Saya pejam mata, keraskan hati dan pekakkan telinga.
I am aware of cakap2 di belakang, bisik2, gossip2 dan yang paling klasik..
"patutnya buatla macam ni, bukan gitu, harusnya begini, bukan begitu".
"Dia ni memang dari dulu lagi, beginila perangai dia blabla"

Yes, I know what you r talking behind my back.
Nope, I never change, because I don't want to be YOU.

Why?
Look at your track record man..
That is what matter most to me.
Heh?

If I need ideas, I'll go for google.
Or saya akan tanya Fid atau Len.
Or someone else with proven track record.
Sorry man...

But still..
Perkara buruk, elokla saya simpan dalam hati.
Tapi janji, tetap janji.

I wrote here, as a reminder to myself,
When u do something because of HIM, you would never go wrong,
Afterall, mungkir janji masuk neraka.

Sekian.


No comments: