Friday, August 01, 2014

#2: jalan raya

Untuk rekod projek jalan baru menghubungkan kampung saya dengan Slim River dah tertangguh banyak tahun. Malas saya nak semak dah berapa tahun.

Dulu pekerja tu menyewa rumah di depan #12A. Tu cerita 4,5 tahun dulu.
Lepas tu rumah tu dah disewa oleh pasangan India. Saya nampak kereta pekerja tu kat rumah di lorong lain pula. Tak tau lah pekerjanya masih sama atau tidak. Saya x cam muka mereka pun.

Sebagai pengguna rasa nak marah juga. Syukurlah sekarang ni Menteri, Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan gigih berfesbuk & twitter jadi boleh la kita elakkan dari buat dosa kering memaki orang heheh.

Bila jalan ni siap, memang sangat menjimatkan perjalanan.
Gigih saya berulang alik dari #18 ke #12A.

It just that on the day before Raya, we were greeted by a crowd of people.
Cerita akan disambung..
Photo: Alhamdullilah.. dpt lemang sebatang dr datuk kushairi! Jln baru, kereta pun baru.tima kasih kerajaan BN...eh!
Gambar x reti nak kopipes.

Sambungan cerita.
Baju Putih is Datuk ADUN. His team presented lemang to all lucky motorists.
I like!!!!


No comments: