Monday, August 04, 2014

cinta pertama saya

Let me be honest, I saw someone I know wrote about, susahnya menghapuskan cinta pertama.

Apa yang susah sangatnya pun?
Saya rasa nak tanya.
Tapi...

Timing kena betul, else I'll be no different than tukang tenun tepi kain orang, if you know what I mean eh...

Chances came when I saw dia sensorang sedang menggerodek telefon bimbitnya.
Saya tak mau lah tuduh yang bukan-bukan, tapi sejak akhir-akhir dia dan telefon bimbitnya berpisah tiada. Eh?

"Waaa romantiknya sekarang, ni apa citer ni pasal Cinta Pertama ni?", saya tanya sambil gigih menghulurkan borang yang tak berapa perlu pun.

Dia pun ketawa-ketawa kaverline...

" Tu aku tujukan pada engkaulah.. ", dia jawab, heh?
Biar betul dia ni, muka pecah pintu macam saya, manalah adaorang nak bercinta.

" Hehh.. kita mana ada... cinta pertama kita pada Allah la", saya jawab skima jujur.

Hahhahah... kot ye pun janganlah petik nama saya pulak hahhaha..

For those who had difficulty forgetting their first love (saya speku kawan saya tu.. helehhh x mengaku plak..)
Just remember one thing,

He has a better plan for u.

 Hidup ni singkat sangat nak tertoleh2 ke belakang.
Sakit leher nanti.
Bahagia itu letaknya di hati.
If u want to be happy.
Be!




No comments: