Sunday, August 03, 2014

Fizi in memory:(

Seperti yang selalu saya tulis, walau bagaimana arah haluan d kids, saya akan tetap pandang mereka macam kali pertama saya berjumpa mereka.

Membesarla tinggi manapun, kayala macam Bill Gates pun ( kaya ke), saya akan tetap layan mereka macam dulu2. X kuasa saya nak kagum nganga2 mulut haihhh.

Jahatla, macam mana pun, for me they r still an adorable boy/girl like d day we met. Janganla kata lebih2, saya pula yang sentap nanti.

Tonight, I learnt one of d kids, met an accident.
To my horror gambarnya bersepah2 kat whatsapp dan facebook.
Lagi menyakitkan hati, ada caption, " inilah akibat berlumba".

Hello?
How d u know? Were u there?

For me, the news messenger is very insensitive.

Sampai hati korang eh...
Korang pun ada mak, ayah, keluarga dan kawan-kawan juga kan?
Sok satu hari kot korang meet a fatal accident,
How do ur loved ones feel seeing YOUR pic?

Sendrik mau ingat la bro!

P/S Al fatihah untuk arwah. I taught him when he was 13 & 14. 
Like all my students, he was adorable n sweet, always. 
For those who read this entry, please do not speak ill of him. He is not in d position to defend himself anymore.
It is not fair for him.


No comments: