Friday, August 15, 2014

perghhh drama sejenis

Sebenarnya d other friend yang bukak thread.
Mungkin sebab hari panas, badan pun penat terus saya x senang duduk.

Tajuknya bunga2 lesbo.
For me it is, but the other friend thought it is not. 

I told them I spent all my primary school life duduk di asrama. Saya memang allergic dengan hal2 macam ni. Tetiba saya terdetailed pulak..

Tersebut pula cerita berjuta tahun dulu, bila merajuk, orang pujuk dengan bunga. Et, kawan baik saya tu pun, x pernah pun kasi bunga kalau saya merajuk. Kawan2 masa kat U pun, seingat saya tak pernah lagi pun layan kot saya sentap.
Habis hebat pun diorang tanya, "laaaa itu pun nak merajuk je hhahahahaha".

Hahhaha.
Diorang ketawakan lagi ada.
Tak kuasa saya nak merajuk pun.
Tapi saya cerita x sebut nama.

"Aku rasa aku tau la siapa", abang bro chipped in. "Sebab aku pernah nampak dia lap air mata seorang tu yg baru berkahwin" dia tambah sambil ketawa2. "Aku nampak, terus blah la".

Thats it.
I bet, like me, Abang Bro pun x pernah buka mulut. Inilah kali pertama saya dengar cerita ni. It was a long time ago.

Kadang2 hati silap menduga.
Kadang2 mata pun salah meneka.
Tapi setiap dari kita jangan galak sangat buka aib orang (nasihat untuk diri sendiri), instead, berusahalah sehabis baik nak tarik kids yg ada kecenderungan ke arah tu.

Semoga ada kesudahan yang baik untuk kita semua.


No comments: