Monday, September 22, 2014

De Gaulle-KLIA/ En. Z

Initially saya nampak dia panjat tangga kat dalam flight.

Me: ehhh ada 2 tingkat la..
Him: Airbus memang dua tingkat, London n Paris je ada. Tak tau kez.
Me: tak tau pun..

Terusla dia bercerita saya pun mendengar.
He loves travelling so much. Macam2 tempat dia dah pergi. Dari muda sampai tua.
Ternganga2 saya dengar cerita.
Dari satu negara ke satu negara.

Now he had child of his own, dia pun bawak 3  anak aged 7 -10 travel sekali.
12 jam tak ada apa nak buat eh.. memacam la kitaorang cerita.
Memang best cerita asalkan takder cerita peribadi.

His next trip to inner Thailand by train with his 3 children in Oct.
Wahhhhh... saya takjub.

He said dia dah g semua tempat masa muda2 dulu.
He went to Hatyai...

"Oh .. Hatyai?... haaa there must be something ni ", saya cuba bakat nak bergurau.

He took it seriously though.
Panjang lebar dia jelaskan dia memang tak kisah dengan pompuan since he was studying. At the point bila his mom tanya bila nak kawin he simply said, "kalau nak cucu, carikan.."
His mom found him a wife n they got married. Kalau dia yang nak approach pompuan, dia takkan buat dia. Dia tak de hati pada pompuan.

Berulangkali dia cakap.
Berulangkali juga saya minta maaf dan tarik balik gurauan saya yang konfem tak kelakar tu.

Luckily a bubbly grandma datang n saya main2 dengan her 13months old cute grandson. Encik Z, the single father tu pun pergi.

Good.
Hahhahaha for d rest of d journey we did not talk anymore.
Jadi tak payahlah saya bersarkastik, "dalam takde hati kat pompuan tu meluncur juga keluar 3 anak ye ".. hahahhahah

P/s MEN!

2 comments:

zino said...

best nya jalan jauh...

Kengkawan said...

Org tu balik kampung seberang laut lagiii best ye.. hehe