Wednesday, October 29, 2014

Bolehla...

Perghhhhhh....
We had an event today.

Rasa nak tercabut kaki berjalan sana sini..
Luckily takder sapa nak buat perangai berbagai2..

Else...
Mungkin saya akan bentes pankreasnya.
Bila event habis kami ambil gambar.

Tersengih sampai telinga:)

Saya balik rumah, sembang dengan mak dulu. Lepas tu baru pergi ke hospital.
It was almost 6p.m.

"Baru balik sekolah ke?" Nurse yang kurus tu tegur. Kalau saya kerja nurse mungkin saya pun kurus juga.

"Ha'a.." saya buat muka tak semangat.. sentap!
Dah berhari2 datang, pakai baju cantik2 takde pun diorang tegur..

Saya terus meluru ke katil Arif.
Penat woo... terus baring. Nurse yang lain datang, bawa ubat.

"Siapa yang nak makan ubat ni", dia tanya.. kelakar la tu konon...

Kelakar la jugak..
Orang lain semua ketawakan..

Waited until dinner.
Arif had ikan masak asam, sayur buncis n bayam. I had fish curry, ikan goreng n sambal.

Lepas makan balik..
Dah lebih 12jam saya pakai baju ni..
Letih....


No comments: