Wednesday, October 01, 2014

I know u well

Like d back of my hand.. hahaha

Ini untuk kenang-kenangan di hari tua.

Guess it was started long time ago. Asal cerita mana2 je, kawan saya ini mula la buka gugel earth ke gugel maps. I m not sure.

Bila saya balik dari mana2 startla dia bukak gugel n tunjukkan peta tempat tu.
Saya bab peta memang kelaut. Tapi dia terer. Dengan tak bersalahnya saya suka menempek padahal kot donlod sendiri pun boleh.
Tapi x feel tengok peta sensorang.

During my recent trip, whenever lalu route baru, saya akan teringatkan kawan saya tu. Kalau dia ada mesti seronok sebab dia buat homework dulu.

"Satu hari kita pergi sama2 tau", saya beritahu dia bila jumpa di Malaysia.
Dia cakap dia xkan tahan pergi tempat macam tu.. mostly food problem.

Come another day, d topic arise.
Dia kata dia gugel d palaces n compared d size.
Hhahahahah.. ramalanku benar belaka.

"Weii satu hari nanti kita pergi la sama2. Mesti seronok", saya cakap dengan jujur.

Seronok apa, kalau ada kawan yang rajin menggugel n knowing titbits of places yang nak dilawat. Say.. we can go backpacking around UK tanpa risau sesat larat.

Dia diam je. Hahahaha..

Well...
Since I simply know he would google d places I visited, sadly to say, I also perfectly aware kenapa dia diam seribu bahasa. ?
Ada perkara2 eloklah disimpan dalam hati.

Heh?

No comments: