Friday, October 03, 2014

playing victim part 1

 Takper la aku beralah. Dia kata.
Disampaikan oleh orang lain.
Bila kami selisih dia buat muka biasa-biasa.
Muka tidak bersalah.

"Tapi sebelum bermula saya sudah tanya, dia kata dia x tau instead of telling me d truth dia chose to say DIA X TAU.." Panjang lagi kronologi saya beritahu kepada 23 pasang telinga.

Saya tidak clarify balik kepada orang yang gigih nak beralah. 
Saya hampir pasti dia tertunggu2 saya bertanya n sudahnya saya naik hangin dengan perangai dia yang playing victims itu.
Supaya nanti boleh dia ulang lagi, " buat apa gaduh2, biarlah aku beralah".

"Just so u know, there is no reason to beralah or whatever u name it. If from d start when someone  fail to meet d requirements, eventually he or she has to pay d price of his or hermistake. I tell u because I am sure u will have several versions later from dif sources. Never fall into this trap. We did nothing wrong. We r not d one who pushed d buttons/.

The next time we bumped into one another, dia sudah tidak bermanis muka lagi.
Hilang sudah aura, " aku mangsa tapi aku redha".

Mudah2an ini kali terakhir.
Saya letih.

No comments: