Sunday, November 09, 2014

Acho, Arif n edisi mengosongkan peti ais


D


1. Entri ini tidak mengikut sequence.

2. Minggu lepas saya berkecil hati betul dengan semua orang. Sangat2.

3. I said it loud though. Hahhaaha

4. Jadi satu hari, bila saya terserempak ngan Acho, saya minta dia tengokkan paip 12A yang bocor. Besoknya dia datang bawak plumber, bukan setakat baiki paip, siap dia buat satu lagi tap kat luar. 

5. Dulu tahun 2009, banyak kali Cina plumber singgah offered nak buat satu lagi. RM120 kotttt, saya xder duit sebanyak tu to splurge. 

6. Plumber yang Acho bawa tu mintak seploh hengget je. Termasuk beli kepala paip n ganti paip bocor tu RM14. Minyak keter sebab Acho yang drive, dalam seploh hengget. Terus hilang kecik hati saya..

7. Untuk rekod, Acho cakap tak munasabah langsung tak bagi upah seploh hengget. He gave more, which I really do not mind.

8. Arif came on Saturday. We had nasi beriani gam for lunch. Then strolled kat pasar malam. I bought nasi kerabu n laksa. He opted for kueh n nasi lemak.

9. We stopped at Proton City. Since masa tu azan, agak2la kitaorang terus berjemaah dulu. It was drizzling.

10. Then, we had picnic at d pristine lake. Laksa tu ikannya agak busuk. Sedihhs.

11. On Sunday, I cooked. Grilled lemon chicken, plain rice n tomatoes. 

12. There r so many food in d ice box. Letih!. At night I had vege crackers with cream cheese.



No comments: