Thursday, February 05, 2015

5.2.15 - cerita lima

Tiba-tiba Pouya mengirimkan pesanan di facebook chat.
Bukanlah tiba2 sangat.. setiap tahun pun dia tak lupa mengirimkan ucapan, cuma kali ini kebetulan kami ada masa berbual panjang..

Dia di Dunedin sekarang.
Menyambung PHD di New Zealand.

Tamat masters di UPM dia pergi ke sana.

"Kayanya ye mak, asyik belako obersea je dia.." saya cerita pada mak saya.
" Kot dia dapat bantuan ke apa ke. Dia tu pandai belajar", mak saya jawab..

Yess, she is very bright n intelligent.
No doubt, she will be somebody famous in her field of study.

I m so happy for her.
Oh.. dia kata NZ sangattttt cantik n dia ajak saya bercuti ke sana.

Saya memang nakkk sangat.
tapi....
orang tak berapa bright n intelligent macam saya kena kerja separuh mati, but still x cukup juga duit nak pergi ke niu zilen.

Lucky you!
saya cakap pada Pouya.

I mean it..

No comments: