Wednesday, February 11, 2015

It was schedule on d first week of February.
I've told d kids to bring nasi lemak, so that we can have brekkie together..

Only today, it materialised.
only 2 brought their own nasi lemak.

We bought from d canteen instead.
and had our first nasi lemak session..
it was awkward in the beginning..


Air teh tu Aiman yang buat.
Haziq g ambik nasi kat kantin.
Hafifa susun kerusi kecil yang saya bawa dari rumah.

Saya tak bawa harapan yang setinggi gunung dalam program mentor mentee kali ni.
"Yang besar jaga adik2, jadi contoh. Yang kecik jangan malukan abang dan kakak. Yang lelaki kena jadi manly enough, jaga pompuan".

Tu je mesej saya.
Tengokla berapa banyak boys yang saya dapat.
I like..
At least, saya berpeluang nak terapkan agenda.

Dalam Islam, lelaki kena lindungi pompuan.
Haha

Ini gambar lepas makan.

No comments: