Tuesday, March 03, 2015

Bertahun terlewat.,,

Tajuk entry macam cerita drama tahun 70an.
hahahhah mushy!

As usual saya fikir panjang sebelum tulis. Kenangan untuk hari tua. Kalau panjang umur kami berdua nanti.
Kalau tak?
One of us will read it n flashback, once we used to have quite a errr mushy talk? Hahahhaha.

I used to worry kot orang jatuh sakit while we were ferrying kids. So I ll make sure everyone had meal on time.
The problem with people kenkadang taim tu la dia x mo makan..

"Jangan... dia makan lain sikit", kawan2 lain cakap. hahhahaha
Saya bukan berani sangat nak cakap lelebih. Kalau tanya orang x mo jawab, saya xkan tanya lagi. Nanti diorang ingat saya kepochi pulak.
We r not that close afterall. Dia selalu build distance ngan every one,
saya peratikanlah hahahhaha
 Jadi saya assigned sorang kid saja suruh tengokkan.

I have written about it here though.

Tiba2, 4,5 tahun kemudian (last month to be exact),
dia pun cerita what kind of food yang dia suka, why sometimes dia x mo makan certain food prepared by certain cook.
why this n why that.

Bukan dah terlewat ke semua ni.
Considering...
Dia dan kawan2nya telah membakar jambatan dengan saya awal tahun ini..

Hahahhaha peribahasa terjemahan tu.
Cekelat kot dah cair, x kan sama bentuk asalnya lagi..
Hahahhahah ini pun terjemahan juga.

Tapi cekelat whatever form is still sweet. 
In friendships, I really wish n strive to be like chocolate.
I might  turn into different shape n form, depends on how u treated me in d past but I will always be equally sweet.

Sebab hidup ni pendek sangat sebenarnya nak sentap menyentap, mengadu domba dan sindir menyindir.
Tak de apa yang nak dikejarpun. sudahnya kain putih 4,5,6,7 meter tu je peneman kita nanti.


All d best mate!


No comments: